
Λατρεύω τους πελάτες μου, μερικοί από αυτούς, μάλιστα ήταν καλεσμένοι στο γάμο μου. Αυτοί οι άνθρωποι γίνονται μέρος της ζωής μας, και είναι ένα από τα κομμάτια που αγαπώ σαν τεχνίτρια βλεφαρίδων! Γνωρίζω ότι το να κάνεις βλεφαρίδες σιωπηλά είναι η καλύτερη τοποθέτηση, αλλά το να αποκτάς σχέσεις με τους πελάτες είναι αυτό που σου δίνει τη δύναμη να τους διατηρείς και να σε εμπιστεύονται.
Παρακάτω θα βρεις μερικά tips πως να καταφέρεις να έχεις αυτή τη σχέση με τους πελάτες σου.
Ενημέρωσέ τους
Πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος για να έχεις χαρούμενους πελάτες και να επιστρέφουν σε εσένα, είναι να γνωρίζουν ακριβώς το τι γίνεται κατά τη διάρκεια του ραντεβού τους και να τους εξηγείς τον λόγο (π.χ. γιατί πλένουμε τις βλεφαρίδες και τα οφέλη αυτού). Έτσι, υπάρχει κατανόηση και από τις 2 πλευρές αλλά και χώρος για ανοιχτή επικοινωνία. Ακόμα κι αν κάτι πάει λάθος με τη συγκράτηση ή με τη συντήρηση, ο πελάτης που έχεις αναπτύξει τέτοιες σχέσεις, θα επιστρέψει σε εσένα και θα το συζητήσει. Νομίζω πως αυτό ισχύει για όλες τις σχέσεις στη ζωή μας.. Όταν υπάρχει σωστή επικοινωνία, όλα αντιμετωπίζονται.
Μοιράζοντας τη γνώση που έχεις είναι τόσο σημαντικό! Είχα ακόμα και επαγγελματίες υγείας που δεν ήξεραν ότι οι βλεφαρίδες μας έχουν ένα κύκλο ζωής, και μετά πέφτουν. Και αυτό συνέβη γιατί δεν είναι ευρέως γνωστό, ή γιατί δεν το διδαχθήκαμε στο σχολείο. Από αυτό, καταλαβαίνουμε ότι η δουλεία μας σαν lash artists είναι και να εξηγούμε στους πελάτες το τι συμβαίνει με το τις βλεφαρίδες ή και τα μάτια μας. Οπότε, εξηγήσετε τους πως δουλεύει το ανθρώπινο σώμα, και συγκεκριμένα οι βλεφαρίδες. Έτσι δεν θα πιστεύουν ότι τους συμβαίνει κάτι κακό ή έκαναν κάτι λάθος ή ακόμα και ότι εσύ δούλεψες λάθος πάνω τους, κάθε φορά που πέφτουν οι βλεφαρίδες. Η εκπαίδευση είναι το νούμερο ένα.
Κίνδυνοι Αλλεργίας ή/και μολύνσεων
Ακόμα μια αξιοσημείωτη συμβουλή, είναι να συζητήσεις με τους πελάτες σου τις πιθανότητες αλλεργικής αντίδρασης ή μόλυνσης. Είναι τόσο σημαντικό να τους ενημερώσεις για τους πιθανούς κινδύνους από την κόλλα ή από το να μην πλένουν σωστά τις βλεφαρίδες τους, διότι πάνω σε αυτά υπάρχει μια παραπληροφόρηση. Οι πελάτες, θα πρέπει να υπογράφουν μια φόρμα που δηλώνουν τυχόν παθήσεις που μπορεί να έχουν και ότι κατανοούν πλήρως τυχόν ερεθισμούς ή αλλεργίες που μπορεί να προκληθούν, όπως και ότι έχουν την αποκλειστική ευθύνη για τη σωστή φροντίδα των βλεφαρίδων τους μετά το ραντεβού. Απαιτεί ομαδική δουλειά για να έχει η πελάτισσα όμορφες και υγιείς βλεφαρίδες.
Ο ιδανικός χρόνος για να εκπαιδεύσεις τους πελάτες είναι κατά τη διάρκεια του ραντεβού. Έτσι, και καταλαβαίνουν το τι κάνεις, και μαθαίνουν από εσένα αλλά και έχεις την προσοχή τους!